Както при много други компании, финансовите резултати на LG Electronics за второто тримесечие на 2020 бяха силно повлияни от световната пандемия. Консолидираният приход от 12.83 трилиона корейски вона (10.51 милиарда щатски долара) е със 17.9% по-нисък за същия период през 2019. В същото време оперативната печалба от 495.4 милиарда корейски вона (405.65 милиона щатски долара) е с цели 24.1% по-ниска от рекордно високата печалба за второто тримесечие на 2019. Компанията все пак успя да адаптира веригата си за доставки и да устои на бурята, предизвикана от световната здравна и икономическа криза.

Подразделението LG Home Appliance & Air Solution докладва за приход от 5.16 трилиона корейска вона (4.22 милиарда щатски долара) през второто тримесечие на годината, което е с 15.5% по-ниско от същия период миналата година като резултат от по-ниското търсене по време на пандемията на глобално ниво. Оперативната печалба от 628 милиарда корейски вона (514.23 милиона щатски долара) е с 12.5% по-ниска от миналогодишната, въпреки че през 2019 маржът от 12.2% беше най-високият в историята на компанията за домакински уреди и климатични решения. Положителното в случая е, че продукти за по-здравословен начин на живот се търсят все повече и повече.

LG Home Entertainment беше силно повлияна от карантината, включително от затварянето на магазините на доставчиците. Продажбите възлизат на 2.26 трилиона корейски вона (1.85 милиарда щатски долара), което е с 24.4% по-ниско от 2019 г., а оперативният приход от 2.26 трилиона корейски вона (1.85 милиарда щатски долара) е с 25.9% по-нисък от същия период през 2019 г. В допълнение към намаляването на разходите по производство LG Home Entertainment увеличи пропорцията на премиум телевизорите и онлайн продажбите, за да си осигури по-добри финансови резултати за останалата част от годината.

LG Mobile Communications постигна продажби от 1.31 трилиона корейски вона (1.07 милиарда щатски долара), което е с цели 31.1% по-високо от първата четвърт на годината. Това подобрение се дължи на началото на отваряне на много от пазарите след карантината. Оперативната загуба от 206.5 милиарда корейски вона (169.10 милиона щатски долара) намаля, сравнено с последното тримесечие на 2019 г. и първото на 2020 г. Това се дължи на подобрената ефикасност на маркетинговите стратегии и повече контрол на разходите. Световната премиера на LG VELVET през третото тримесечие и новите модели на атрактивни цени се очаква да подобрят ситуацията за мобилната дивизия на LG както в увеличени продажби, така и в намаляване на загубите.

LG Business Solutions Company докладва продажби от 1.31 трилиона корейски вона (1.07 милиарда щатски долара) за втората четвъртина, с 12.6% по-ниско от същата четвърт на 2019, а пък оперативният приход намаля до 98.3 милиарда корейски вона (80.49 щатски долара). За да се справи с предизвикателството, B2B дивизията на LG се фокусира над разрастването на популярните „безконтактни“ бизнес решения. Това ще бъде с фокус върху дигитални продукти, създавайки конкурентни решения в соларните модули, работата от къщи и дистанционното обучение.

Снимка: LG

Виж още: Huawei и Xiaomi гласуват доверие на гъвкаво стъкло за новите си модели

 

Тагове: