Samsung представи новата си инициатива "Made for Samsung" на световното изложение Consumer Electronics Show 2016 (CES), която обещава ексклузивно мобилно съдържание от водещи приложения и топ брандове за устройствата на компанията. В общи линии корейците ще работят заедно с тези марки за предоставяне на уникални преживявания на потребителите си. 

Samsung вече тества подобна програма със сделката преди три месеца с Expedia, която "произведе" специална версия на приложението, ексклузивно за Galaxy смартфоните. Samsung Collection е специална екстра, предлагана от Expedia за Samsung, която не включва офертите и намаленията за тези, които притежават устройствата на компанията. 

В рамките на новата програма Samsung работи с приложения и брандове като Photobucket, CNN, News Republic, Pear Sports, Skimble и The Weather Channel

Прочетете: Samsung обещава да достави 5.1.4 Dolby Atmos система с нейния HW-K950 Soundbar