DirectX 12 е най-новият пакет от Microsoft APIs (application programming interfaces) за извличане на максимума от графиката на Windows 10 и той се приема от разработчиците по-бързо, отколкото всички предишни DirectX, според шефа на Xbox Фил Спенсър.
По време на Build 2016 презентация, на конференцията на Microsoft, на която сме и ние от HiComm, Спенсър говори през по-голямата част от времето за многото начини, с които Microsoft се опитва да улесни разработчиците да правят своите игри и приложения достъпни за различни устройства - като Xbox One, десктоп и HoloLens.
Бързото възприемане на DirectX 12 от разработчиците е знак, че Microsoft е добре позиционирана в игралната индустрия, за да изпълни своите UWP (Universal Windows Platform) планове.
С DirectX 12 разработчиците ще видят много подобрения в своите игри в сравнение с показателите при DirectX 11. Microsoft казва, че графиката е подобрена с 50 процента, когато става въпрос за използване на процесора. Това води до намаляване на латентността и подобряване на производителността и кадрите.
Прочетете и това: Microsoft добавя командния интерпретатор на Linux в Windows 10