Потребителите и феновете на устройствата на Apple намериха начин, как може да елиминират досадно дългото чакане за включване към операторите за техническа поддръжка. Стана ясно, че след като клиентът произнесе няколко по-нецензурни думи бива веднага включван към оператора.

Тази „функционална" особеност е била спомената от потребител в социалните мрежи, споделяйки, че след като е позвънил на техническата поддръжка и роботът му е казал всички възможни опции не му е останало нищо друго освен да изругае по-цветисто. Автоматичният глас отсреща внезапно прекъснал по средата на думата, извинил се и след 10 секунди потребителят вече бил прехвърлен към техническата служба. Съобщението на този потребител предизвика голям интерес в социалните мрежи, като в коментарите си много хора споменават, че методът действа безотказно, други пък казват, че знаят за него отдавна.

 

Използването на тази технология от Apple е доста популярна. Свързана е преди всичко с това, че по този начин компанията успява да съхрани лоялността и доверието на клиентите, въпреки, че техните проблеми едва ли ще бъдат решени веднага, тъй като и роботът и живия оператор оставят клиента да тръпне в очакване. Технологията се използва и от един от най-големите конкуренти на Apple - Microsoft, както и от някои водещи световни интернет провайдъри и телефонни служби.