Смартфоните на Samsung бележат регрес, що се отнася до продажбите към крайни потребители, а основната причина за това е, че пазарът се пренасити на модели с минимални разлики в параметрите. В същото време обаче бизнесът на компанията върви добре.  

Чипове памет, телевизори и OLED панели са най-печелившите в момента продукти за Samsung, като нов доклад на маркетинговите анализатори HIS Markit показва, че именно дисплеите са доминантен елемент.

Изглежда, че за периода между юли и септември 2018 г. подразделението Samsung Display е произвело впечатляващите 98.3 процента от всички продадени в света OLED екрани за смартфони. Това е помогнало на Samsung да генерира 58 процента приходи от продажбите на всички телефонни дисплеи на фона на все по-намаляващата популярност на LCD панелите. Към момента много малко високобюджетни устройства ползват LCD дисплеи и повечето им производители се пренасочват към качествени OLED дисплеи.

В същото време обаче компании като LG, Sharp и BOE имат да извървят дълъг път, преди да достигнат Samsung. Южнокорейският гигант има почти пълен монопол на пазара, доставяйки включително панели и за своя отколешен съперник Apple.

От бизнес гледна точка OLED моделите носят много висока печалба и това прави интереса към този пазар особено голям. 

Технологичните постижения на 2018 и как ще изглежда светът през 2040 – в HiComm брой 210

---

Кои са най-добрите филми, игри и музика за 2018 г. според нашите читатели!

Тагове: