Googlе обяви резултатите си от последното финансово тримесечие и гледайки числата, лесно можете да разберете защо коронавирус пандемията всъщност се отразява положително на технологичните компании. Приходите са скочили с 23 процента на годишна база, а печалбата - със 70%. Както обикновено най-голям дял се пада на търсачката на Googlе и YouTube.

В условия на карантина притегателната сила на YouTube става още по-голяма. В резултат 70 процента от зрителите на сайта твърдят, че са си купили нещо на база на реклама, която са видели там. Освен това YouTube вече достига повече потребители между 18 и 49 години, отколкото телевизията. Аналогично, умните телевизори, на които присъстват Googlе, са най-бързо растящата категория развлекателни екрани.

Накратко, YouTube се справя много добре на фона на пандемията и това е логично, тъй като днес сайтът се гледа повече от всякога, когато милиони си стоят вкъщи.

Googlе отчита в това тримесечие и покупката на водещата компания за носими джаджи Fitbit, която успя да мине през ситото на регулаторите.

В резултат на отличните финансови резултати акциите на Googlе скочиха с 8 процента.

Снимка: shutterstock

Виж още: Изкуствен интелект ще разпознава дали сте болни от COVID-19 според кашлицата ви

 

Тагове: