Изненадващи новини пристигнаха от YouTube, защото най-голямата видеоплатформа най-накрая “прегръща” хаштаговете. Всъщност има няколко неща, които отличават новата функционалност от това, с което сме свикнали. Ако преди въвеждането на хаштаг се генерираше разнородна комбинация от съдържание, то сега кликването върху въпросната ключова дума ще отваря изцяло “целева страница”, включваща единствено видеата, в които е използван конкретният хаштаг. Също така на първо място ще бъдат показвани не най-актуалните, а най-популярните видеа. Тестовете ни обаче, показват че това не е точно така и алгоритъмът има още за пооправяне.

YouTube разясняват, че тагове може потенциално да помогнат на създателите на видеоклипове да бъдат по-лесно открити. Също така подчертаваме, че въпросните целеви страници могат да бъдат достигнати единствено чрез кликване върху хаштаг или чрез въвеждането на директен линк youtube.com/hashtag/<търсена ключова дума>. Потребителите трябва да имат предвид, че някои ключови думи са определени като неуместни и няма да могат да бъдат използвани. Дали този начин на употреба ще донесе повече позитиви (или пък приходи), предстои да разберем.  

 

Снимки: shutterstock

Виж още: Google заплаши да премахне своята търсачка от Австралия заради нов закон

Тагове: