Когато става въпрос за разходи за приложения, потребителите на iPhone харчат много повече от потребителите на Android. За да бъдем по-точни, потребителите на iPhone харчат 7 пъти повече за приложения, отколкото потребителите на Android.

Тази информация идва от Хорас Дедиу от маркетинговата компания Asymco. Той също така отбелязва, че в днешно време има много повече данни, така че е в състояние да сподели по-точна информация, отколкото в миналото.

За да представим нещата в перспектива, Apple има около 650 милиона активни потребители на App Store. Android, от друга страна, има около 2.5 милиарда активни потребители. Така че Android на практика превъзхожда iOS в това отношение.

Приходите от приложенията обаче разкриват съвсем различна история. През 2022 г. съотношението на приходите от приложения е 81:42 в полза на Apple. Тази разлика остава стабилна в продължение на години, като източникът съобщава, че е от 2016 г. насам.

Сега месечните приходи на потребител на iPhone са около 10.40 долара, докато за потребителите на Android те са около 1.40 долара. Излишно е да казваме, че това е огромна разлика, а тя дори не включва абонаментите за услугите на Apple.

Хорас Дедиу казва, че "потребителят на iPhone е 7.4 пъти по-ценен [за разработчиците] от потребителя на Android", разбира се, само въз основа на сумата, която харчи за приложения.

Дедиу също така прогнозира големи неща за приложенията на Vision Pro. Това е съвсем нов продукт и Дедиу предполага, че той може да генерира 10 пъти повече приходи за Apple. Това може да е преувеличено, като се има предвид безумната цена на това нещо - то струва 3500 долара. Предстои да видим.

Ето го и него. Потребителите на Apple харчат средно много повече за приложения и това дори не е близо, изобщо не е така. Не сме изненадани от факта, че потребителите на Apple харчат повече, но това е смайваща разлика. Трудно е да се спори с нея.

Снимка: Unsplash

Виж още: Луноходът на SpaceX ще покори Луната през 2026 г.