
Според Марк Евънс, изпълнителен вицепрезидент по продажбите на реклами за Fox Sports, можете да се обзаложите, че ще видите много реклами за изкуствен интелект по време на Super Bowl LIX. Евънс заяви пред The Hollywood Reporter, че ИИ „ще навлезе като товарен влак“ и че някои компании са платили над 8 млн. долара за 30-секундни клипове по време на най-големия мач в Лигата по американски футбол за годината.
Докато рекламните покупки, насочени към ИИ, се увеличават, тези от филмовите студиа и стриймърите намаляват. В разговора с медията Евънс заяви, че продължителните ефекти от пандемията от COVID-19 и стачките в Холивуд през 2023 г. „вероятно играят роля за това“. В последния случай профсъюзите, представляващи сценаристите и актьорите, стачкуваха отчасти заради възможността да загубят работата и доходите си заради моделите на изкуствен интелект, които до голяма степен са обучени без разрешение върху собствената им предишна работа.
Смята се, че повече от 10 рекламодатели са се съгласили да платят рекордна според The Hollywood Reporter такса за своите слотове. Един от купувачите на реклами е казал пред Ad Age, че Fox е препродала около 10 слота, след като са се отказали марки като State Farm, която се е отказала от двата си слота след пожарите в Лос Анджелис.
Да видим много реклами с изкуствен интелект тази година не означава, че това ни очаква завинаги. В края на краищата големият бум на крипто услугите по времето на Супербоул от 2022 г. не се пренесе в 2023 г., когато не се виждаха крипто реклами. Това обаче отразява настоящия ни момент, когато ИИ изглежда повече от всякога като свръхнадут балон.
Снимка: Unsplash
Виж още: Този Galaxy S25 Ultra за 14 000 долара ще направи флагмана ви за 1000 долара да изглежда евтин