Шлемът на Apple идва: очаква се проектът Mixed Reality да стартира следващата година и доставчиците са готови да вземат голям дял в новия продукт на Apple. Докато компанията ще използва MicroOLED дисплея на Sony за първите устройства, LG Display се стреми да бъде и доставчик на вътрешния панел за този продукт.

Според доклад на The Elec LG Display се очаква да получи поръчка за оборудване, за да направи MicroOLED със Sunic System. С това LG ще разработи и произведе този MicroOLED панел, за да доставя шлема на Apple, фокусиран върху AR/VR възможности.

Apple работи в тясно сътрудничество със Sony за този панел от поне няколко години. Elec казва, че Apple Headset се очаква да използва MicroOLED панела на Sony за своя екран, докато външният екран „или индикатор, който ще бъде обикновен OLED панел“, ще бъде предоставен от LG Display.

Имайки това предвид, LG иска не само външния дисплей, но и участие в изработката на вътрешния панел.

Изданието обяснява, че технологията MicroOLED монтира OLED върху силициев субстрат, за разлика от конвенционалните панели, които ги монтират върху очила. Наричана още OLED on Silicon, или OLEDoS, технологията се очаква да се използва по-широко за устройства за виртуална, увеличаваща и смесена реалност като шлема на Apple.

Elec твърди, че тъй като Sony също се фокусира върху тези нови технологии за PlayStation, Apple може да предпочете да използва технологията на LG в бъдеще.

Междувременно сайтът 9to5Mac съобщи, че докато Apple дори не е визуализирала своя шлем, компанията вече планира своите AR очила за края на 2024 г. заедно с второто поколение на шлема за смесена реалност. В бележка, видяна от 9to5Mac, анализаторът Джеф Пу споменава, че Luxshare ще остане един от основните доставчици на Apple за устройства, които ще се предлагат между края на 2022 г. и 2024 г. Сред всички устройства анализаторът подчертава продукти като Apple Watch Series 8, iPhone 14 и очаквания AR/VR шлем. Но нещо повече от това - Пу вярва, че Apple планира да представи нови AR очила през втората половина на 2024 г.

Снимка: Pikrepo

Виж още:Холивудски гиганти помагат на Apple с функции за AR шлема