Ново проучване сред 500 американски потребители, закупили iPhone, iPad, Mac или Apple Watch през периода парил-юни тази година разкрива, че почитателите на марката са похарчили повече пари отколкото предните тримесечия.

Въпреки, че общата тенденция в индустрията е потребителите да задържат по-дълго сегашните си модели, феновете на марката Apple очевидно заменят своите iPhone модели за по-нови такива по-рано от преди. Проучването на маркетинговата компания Cirp показва, че делът на по-старите iPhone модели (на три и повече години) намалява и все по-често бива заменени от нови и по-скъпи такива.

По време на 20-месечения период завършил през юни тази година, 37 процента от купувачите са имали предишния си телефон за по-малко от две години, а 30 процента – за повече от три години. За сравнение, за предния 12-месечен период 35 процента от притежателите на iPhone са ъпгрейднали след по-малко от две години, а 34 процента са чакали поне три години.

„Apple излезе много силна от коронавирус пандемията, защото повишените потребителски разходи за телефони съвпаднаха с появата на по-скъпи iPhone модели“, се казва в доклада.

Снимка: GSM Arena

Виж още: Китай проведе лотария за 1.5 млн. долара, за да тества нова цифрова валута

 

Тагове: