Казват, че една снимка струва колкото хиляда думи, но същото очевидно важи и за емоджитата. Това личи от първия по рода си доклад за емоджи тенденциите на Adobe, обявен на 17 юли, за да отбележи годишния ден на емоджитата.
Въведени за пръв път в японските мобилни телефони през 1997 г., емоджитата станаха популярни след 2010 г. Към началото на тази година в употреба са почти 3000 емоджита.
Цели 93 процента от анкетираните от Adobe твърдят, че редовно използват малките иконки с обяснението, че те разведряват настроението. Според мнозина от потребителите хората, които използват емоджита, са по-приятелски настроени и по-достъпни. Проучването разкрива, че 70 процента от американците изпращат кратки текстове съобщения и всеки месец в страната броят им надхвърля 780 милиарда.
Един интересен извод от доклада е, че според 65 процента от потребителите на емоджита те се чувстват по-комфортно, изразявайки своите емоции с емоджита вместо с телефонни обаждания. Освен че са лесен начин за предаване на чувства, емоджитата очевидно помагат и на бизнеса. Докладът разкрива, че 58 процента от потребителите биха отворили имейл от компания, ако в заглавието му има емоджи.
Проучването на Adobe e проведено сред 1000 потребители на емоджита в САЩ на възраст между 16 и 73 години през май тази година.
По-рано тази седмица Apple и Google разкриха пълен набор от емоджита, които този път включват изображения, вариращи от фалафели до кучета водачи.
Виж още: Google показа 65 нови емоджита за Android (СНИМКИ)