Дигиталната ера доведе до ново занимание: личности, които оказват влияние в социалните медии, или т.нар. инфлуенсъри. За много хора това е мечтаната работа, която не е ограничена до стандартно работно време и е свързана с безплатни възможности за пътуване.
По същество работата на инфлуенсърите е да накарат хората да им обръщат внимание и да възприемат казаното от тях. Поради естеството си това има едно неизказано изискване: лицата пред камерата да бъдат добре изглеждащи. И така, как може да изглежда лицето на „идеалните“ звезди на социални медии?
Катрин Гилеспи и Никълъс Рип от списание Paper са комбинирали лицата на 100-те най-популярни инфлуенсър акаунта в Instagram, за да създадат най-добрия външен вид.
За максимална точност Гилеспи и Рип изключват знаменитости, които са успели професионално, без социални медии, и изследват останалите според възрастта, етническата принадлежност, местоположенията и сферата на дейност.
Както може би се досещате, изображението, родено 100-те лица, изобразява млада бяла жена. Профилът описва, че е родом от Америка, откъдето са повечето влиятелни социални медии, и си представя, че нейното амплоа е красавица или модел.
Любимите знаменитости в социалните медии „гравитират към Калифорния“, където хората традиционно намират слава. В топ 100 са предимно „жени, бели и англоезични“, като над една трета от тях живеят в Лос Анджелис.
Виж още: Зов за помощ: да помогнем на Google с кликовe