Нов анализ установи, че Apple е най-релевантната марка за потребителите за шеста поредна година. Резултатът беше обявен след проучване на възгледите на 13 000 американски потребители за 228 марки.

Prophet, компанията, която стои зад проучването, заяви, че съответните марки имат шест ключови характеристики, които се вземат предвид.

В него се казва, че марките трябва да бъдат едновременно адаптивни и автентични.

„Съответните марки попадат в сърцата на хората, като непрекъснато правят това, което изглежда невъзможно. Те се адаптират бързо към променящите се нужди и очаквания на клиентите. Но го правят, като остават все по-верни на себе си“, се казва в описанието.

Неслучайно пандемията повлия на възприятията за релевантност на марката. Технологията на Apple нараства като актуалност и значимост, тъй като толкова много хора се оказва, че трява да работят и учат от къщи, а необходимостта от упражнения у дома също обоснова това, че Peloton се изкачи от номер 35 миналата година до номер 2 тази година.

Тази тема присъстваше в голяма част от списъка, включително Amazon на номер 10, който беше описан като „абсолютно необходим“, докато всички пазаруват от къщи.

Apple, разбира се, редовно печели отличия, включително когато миналата година бе обявена за най-ценната марка в света.

Снимка: 9to5mac

Виж още: Adidas vs. Nike – изкуствен интелект vs робот

 

Тагове: