Oт известно време един от най-известните брандове на списания в света, Тime Inc., се опитва да премине към дигиталния свят, но по пътя взе няколко решения, които не се оказаха много сполучливи (като например закупуването на Viant, компанията - собственик на MySpace). Днес обаче всички тези усилия доведоха до крачка, която може би най-накрая ще помогне на гиганта да постигне целите си успешно: днес Meredith, един от най-големите медийни конгломерати в САЩ, закупи Time за 2.8 милиарда щатски долара. Братята Кох, с чиято помощ е осъществена сделката, няма да имат места на борда на директорите на компанията, нито редакторски контрол. Те обаче са спомогнали с финансиране, а в публичното пространство са известни с консервативните си наклонности.

Meredith вече са правили два опита да закупят Time - през 2013 и в ранните месеци на 2017 година. Придобиването на бранда ще му позволи да запази позицията си като един от най-разпознаваемите печатни брандове, като в същото време ще има възможността да разчупи медийното си присъствие и в дигиталния свят с помощта на Meredith. Според последните това сливане ще доведе до приходи през следващите две години, доближаващи се до 500 милиона щатски долара. Другите брандове на Meredith включват Better Homes & Gardens, Allrecipes, Parents и Shape, а освен тях компанията ръководи 17 местни новинарски станции, разположени на 12 пазара.