Паневропейската кампания Live for the story на Canon стартира из цяла Европа. Тя е насочена към по-младата аудитория, а целта й е да покаже на хората, че продуктите на бранда могат да бъдат възприемани и използвани като инструменти за създаване и преживяване на незабравимите мигове от живота. Актрисата и музикант Зоуи Кравиц ще се превърне в глобален посланик на Canon за кампанията, като споделя своята лична Canon история, която можете да откриете тук. Тя също насърчава всички да изживяват моментите напълно, без значение на мястото и времето, където им се случват.

Лий Бонифас, старши директор на Canon - Consumer Marketing, каза, че„Live for the story е подход, разработен, за да промени напълно начина, по който хората гледат на Canon. Целта на марката е да се утвърди като бранд за разказване на истории, който с всеки свой продукт подтиква хората да правят това. „В Canon предлагаме много повече от фотография – ние отпечатваме спомени, запазваме спомени и помагаме да създадем спомени с приложения като Lifecake“, добави г-н Бонифас.

Още от Social