Nike явно предвижда светло бъдеще на метавселената и за да демонстрира своите убеждения, реши да придобие студиото RTFKT. То е известно със своите дигитални обувки и колекционерски предмети, които могат да бъдат “носени” онлайн. Nike осигуряват така необходимото за дизайнерското студио допълнително финансиране, а от своя страна то може да помогне на спортния гигант да увеличи предлагането на носими NFT.
RTFKT е основана преди почти две години от Беноа Пагото, Крис Льо и Стивън Василев и има за цел да пренесе стрийт културата в дигиталния свят. Студиото се прочу със съвместната си работа с FEWOCiOUS - виртуалните кецове бяха разпродадени за по-малко от 7 минути. Художникът Такаши Мураками също използва техните услуги при създаването на серия от редки аватари, които могат да се използват в игри и приложения за разширена реалност. Това, което различава RTFKT от останалите компании, е, че за разлика от продуктите на Gucci и Buffalo London потребителите в действителност притежават продуктите под формата на NFT и това им позволява да го препродават.
Снимки: RTFKT
Виж още: Ето как биха изглеждали любимите ви Mac приложения през 1999 (ВИДЕО)