Нямаше съмнение, че Soul на Pixar ще намери голяма аудитория, като отиде направо в Disney+ в много страни, но сега е ясно точно колко успешна е била тази стратегия. Deadline съобщава, че новият филм оглавява класацията на Nielsen за стрийминг от 21 до 27 декември, събирайки 1.669 милиарда минути гледания, като дори победи The Office (1.435 милиарда минути) - сериозен подвиг, като се има предвид, че класическият телевизионен сериал редовно доминираше през 2020 г.

Другото водещо стрийминг шоу на Disney+, The Mandalorian, беше на пето място със „само“ 1 милиард минути, когато завърши втория си сезон. Netflix задържа четвъртото и третото място с научнофантастичната драма на Джордж Клуни The Midnight Sky (1.1 милиарда минути) и алтернативната историческа поредица Bridgerton (1.2 милиарда).

Не е сигурно колко добре се е справил Wonder Woman 1984 на HBO Max със собствената си премиера за Коледа. WarnerMedia не е публикувал данни за зрителите и няма да разкрие данни за абонатите си, преди да предостави информация за печалбите през следващата седмица. Изданието обаче беше достатъчно популярно, да помогне на Warner да ускори продължението на лентата.

При Soul очевидно имаше редица фактори, работещи в негова полза. Това е детски филм (но и такъв със силна привлекателност за възрастни), пуснат по време на празничен сезон, когато на практика всички са си останали вкъщи. И за разлика от Mulan не трябваше да плащате допълнително, за да гледате веднага.

Ето защо това е важна победа за Disney. Това показва, че хитовите филми на компанията могат да привлекат огромна публика чрез Disney+, което е жизненоважно, когато медийният гигант насочва вниманието си към стриймингa. Това е и решаващ ход напред във време, когато Disney+ все още има сравнително малко високобюджетни ексклузиви, като WandaVision едва сега достига услугата. Въпросът е дали някой новодошъл потребител, абонирал се заради Soul, ще се задържи в дългосрочен план.

Снимка: Disney

Виж още: Adidas vs. Nike – изкуствен интелект vs робот

Тагове:
Още от Social