Производителите искат да получават възможно най-много информация за поведението на своите потребители. По тази причина Fujitsu разработват нова система, която ще позволява на фирмите да събират необходимите им данни. Японските специалисти работят над технология, която анализира поведението на хората в магазина, отчитайки техните навици и предпочитания. На базата на тази информация на всеки човек може да бъде предложен продукт, който би го заинтересовал.

Системата използва контролер Kinect и камера за наблюдение на купувачите. Новата технология ще помогне да се разбере как точно потребителите избират тази или онази стока, интересували ли са се от подобен продукт по-рано, с какви продукти са сравнявали покупката си по време на избора и т.н. Това е много повече информация, отколкото може да предостави касовия терминал например, чрез който се разбира единствено какво е количеството на закупената стока.

 

Тагове: