Около две трети от всички 34 300 служители на Google са представители на силния пол. Това съотношение не е странно за технологичния бизнес, но компанията далеч не се примирява със ситуацията. Създаден е алгоритъм, с чиято помощ се определя в какъв етап дамите напускат компанията, какви са причините и как може нежната половина от служителите да се задържи там.
Друг аспект на цялостната стратегия е насочен към новите служители – повече жени се включват в провеждането на интервютата за работа, което предразполага представителките на нежния пол и ги убеждава в равните условия. Компанията обръща внимание и на процеса по издигането до по-висок пост и се старае да го направи еднакво плавен за мъжете и жените. Google се стремят да постигнат равен брой на служителите от двата пола, но признават, че към момента още не са успели и продължават усилено да работят по въпроса.