Дизайнерът Греъм Смит прави интересен експеримент, чиято цел е да докаже колко силно са отпечатани комбинациите от цветове, форми и шрифтове в логата на някои от най-популярните компании. Той създава проекта Brand Revisioning, който може да бъде разгледан в рамките на I'm Just Creative. Както може да видите, цялостната визия на логата е запазена, но текстовото съдържание в тях е променено. Греъм отбелязва, че повечето наблюдатели не забелязват несъответствията, ако не бъдат предварително информирани за тях. Наблюдавахме ефекта върху самите себе си - логата на Nikon, Ford и YouTube изглеждат толкова правилно.
Интересно е, че дизайните, датиращи от епоха преди масовото навлизане на интернет, са далеч по-характерни и запомнящи се.
Всички модифицирани лога може да разгледате тук.