Идеята за компютри за еднократна употреба далеч не е нова, макар към момента недостатъците й да са повече от предимствата. Най-големият проблем е екологичният, тъй като без нужната обработка компонентите не са биоразградими. 

Въпреки това евтини устройства с дисплей и връзка с интернет могат да се използват по креативни начини. Именно това правят екипът на списание Entertainment Weekly и медийната агенция OMD.

На територията на Ню Йорк и Лос Анджелис са разпространени 1000 лимитирани издания на броя, които разполагат с вградено Android устройство с ниска производителност и малък дисплей. Хардуерът включва още 3G модул и е произведен в Китай. Идеята е читателите да следят туийтовете на @CW_Network, макар бройката от 1000 списания със сигурност да е по-скоро доказване на концепция, отколкото опит за масово влияние. Подобни кампании са добре дошли и за медийната агенция, тъй като с тях тя може да участва в множество конкурси за иновативна идея.

Читателите на Entertainment Weekly обаче не са твърде доволни от изживяването, тъй като софтуерът работи изключително бавно, а зареждането на видео отнема 2 минути. 

Има ли смисъл подобна кампания според вас, особено във време, когато умните устройства са навсякъде?