The Not Company, която е водещ играч за Латинска Америка на пазара на заместители на месо и млечни продукти от растителни продукти, е на път да сключи договор за финансиране за 85 милиона долара, което би я оценило на 250 милиона долара, твърдят източници, запознати с плановете на компанията.
Последният кръг от финансиране идва след редица успехи за бизнеса, базиран в Сантяго. През двете години, откакто The Not Company стартира на световната сцена, компанията се разшири отвъд своя майонезен продукт към мляко, сладолед и хамбургери. Други продукти, включително заместител на пилешко месо, също са в нейната пътната карта според хора, запознати с фирмената политика.
NotCo вече продава няколко продукта в Чили, Аржентина и най-големия пазар в Латинска Америка - Бразилия - и сключи огромна сделка с Burger King, за да стане доставчик на веригата за растителни меса. Компанията отговаря за продажбата на 48 сандвича на магазин на ден в местата, където доставя своите продукти. Тази цифра превъзхожда продажбите на главния американски конкурент Impossible Foods на магазин.
NotCo също така продава своите бургери в хранителни магазини в Аржентина и Чили. И въпреки че компанията все още не е излязла на нула, източници твърдят, че до декември 2021 г. това може да стане или потенциално дори да отчете печалба.
Алтернативите на животинските продукти са огромна (и все повече нарастваща) категория за рискови инвеститори. По-рано този месец Perfect Day приключи втори кръг на набиране на средства от 160 милиона долара, като общият капитал на тази компания е натрупан до 361.5 милиона долара според Crunchbase. Тогава ѝ позволи да стартира и бизнес за хранителни стоки, наречен Urgent Company.
Снимка: The Not Company
Виж още: Илон Мъск ще прибере 700 милиона долара от Tesla въпреки изцепките си