Huawei представи бизнес резултатите си за третото тримесечие на 2019 година. Компанията генерира приходи от 610 милиарда китайски юана и реализира ръст от 24.4% на годишна база. За този период нетната печалба на компанията е 8.7%.

Huawei запазва фокуса си върху информационната и комуникационната инфраструктура и интелигентните устройства и продължава да повишава ефективността и качеството на своите операции. Това допринася за повишената ѝ оперативна и организационна стабилност, както и за затвърждаване на резултатите на компанията през първите три тримесечия на 2019 г.

Търговското развитие на 5G мрежите по целия свят се ускори значително. Huawei продължава да лансира иновативни решения с водещите оператори, като например 5G Super Uplinк - интелигентни и опростени транспортни мрежи. Компанията също така работи с партньори от индустрията за създаване на индустриален съюз и индустриална иновационна база за 5G детерминирани мрежи, което дава възможност за иновации и растеж на технологията. Към днешна дата Huawei е подписала над 60 търговски договора за 5G с водещи световни оператори и е изпратила повече от 400 000 5G активни антенни единици (AAU) до глобалните пазари. Производството и предлагането на оптичните мрежи, комуникацията на данни и IT продуктите на Huawei непрекъснато нарастват.

През третото тримесечие на 2019 г. Huawei обяви технологична стратегия и пусна най-бързата в света платформа с изкуствен интелект Atlas 900. Други иновативни продукти, които компанията обяви, са: Huawei Cloud Ascend AI клъстър услуги, 112 нови услуги, захранвани с процесори Kunpeng и Ascend и Industrial Intelligent Twins. Тези продукти постигнаха голям пробив в правителството, доставчици на интернет услуги (ISP), автомобилни, финансови и други индустрии. Три милиона корпоративни потребители и разработчици са използвали Huawei Cloud за разработване на продукти и решения.


В подразделението за потребителски устройства бизнесът на Huawei със смартфони отбелязва значителен и постоянен растеж. През първите три тримесечия доставките на смартфони Huawei надхвърлиха 185 милиона бройки, отчитайки за годината 26% ръст. Компанията също отбелязва бърз растеж и в други нови бизнес продукти като компютри, таблети, носими и смарт аудио продукти.

Вижте още: Шест саундбара, с които да залееш съседа с убийствен звук

През това тримесечие бе представен и смарт екранът Vision с уникални иновации в софтуера и хардуера, който получи висока оценка както от потребителите, така и от цялата индустрия. Той е част от развитието на една по-стабилна екосистема, която се фокусира върху потребителите и предоставя по-интелигентно потребителско изживяване от всички устройства във всички възможни сценарии. Глобалната платформа Huawei Mobile Services (HMS) също се развива изключително бързо, като обхваща повече от 170 страни и региони. HMS достига вече до над 1.07 милиона регистрирани разработчици по цял свят.