LG изрази увереност, че може да превърне своя тенденциозно нерентабилен мобилен бизнес в печеливш, въпреки че само през 2018 г. LG Mobile е загубила над 400 милиона долара.

Въпреки това корейската компания като цяло има добра година. През първата половина на 2018 г. групата отбеляза скок на приходите от третото тримесечие с 2.7%, за да достигне 15.43 трлн. KRW, или 13.76 млрд. долара. Оперативната печалба е нараснала с 45% на годишна база, достигайки 748.8 милиарда KRW, или 667.7 милиона долара.

За съжаление мобилната дивизия на LG продължава да е на червено. През третото тримесечие на 2018 г. загубите ѝ възлизат на 146.3 милиарда RKW, или 130.5 милиона долара. За никого не е тайна, че пред LG има още много работа, преди мобилният ѝ бизнес да спре да вреди на крайната цел на компанията, възпрепятствайки нейния впечатляващ растеж.

Наскоро LG Mobile анонсира своя нов водещ смартфон - V40 ThinQ, - който е снабден с не по-малко от пет камери. Компанията е оптимист, че пускането му на пазара ще увеличи продажбите през последното тримесечие на 2018 г.

Същевременно стратегията на LG е да се фокусира над средния клас устройства и нововъзникващите пазари, където тя вярва, че може да предложи по-висока стойност за парите на клиентите. Тази стратегия спомогна за спиране на загубите, но остава да видим дали ще е печеливша за компанията в дългосрочен план.

Тагове: