След малко изненадващ дебют на Mobile World Congress през февруари Microsoft започна официално да доставя Holo Lens 2 на клиенти. Втората версия на шлема за добавена реалност носи значителни подобрения – полето на виждане, в което оперира, вече е двойно по-голямо, работи при по-висока резолюция, проследяване на погледа и повече комфорт при дълго носене. Но с цена от $3500 това си остава устройство, ориентирано към бизнеси, които могат да се възползват от AR, а не толкова към обикновения потребител.
Microsoft сподели, че след обявяването на продукта са разпространили прототипи, за да получат ценна обратна връзка. Финалната версия обаче не се е променила особено в сравнение с първите прототипи. Първата версия на Holo Lens бе по-скоро експеримент, който има за цел да ни покаже какво може да правим с AR, а новият продукт вече е много по-пригоден за работа в реални условия. Microsoft държат на това, че устройството им е проектирано, за да помага в работата, а не за игри и развлечения.
Добавената реалност определено изглежда като бъдещето на ежедневието ни. Holo Lens 2 е крачка в правилната посока, като целта е някой ден тази технология да бъде иплементирана в по-малък формат (например само очила) и да бъде предлагана на по-достъпна цена.
Вижте още: Най-успешните технологични продукти, които през 2019 година са с музейна стойност