Samsung разширява разнообразието от информация в платформата Samsung Members с още по-богат избор на локално съдържание. Притежателите на устройства на компанията могат да се възползват пълноценно от него и да бъдат максимално добре информирани.

„Как да направя добра снимка с телефона си?“ е сред най-често срещаните теми във форуми и в туториали в интернет. Приложението Samsung Members дава отговор на този, както и на много други въпроси. Съветите за работа с устройството са на една ръка разстояние: детайлен списък с често задавани въпроси, неподозирани трикове, приложими върху смартфона, таблета и екосистемата на Samsung. А в случай на необходимост от допълнителна информация линията за обслужване на клиенти на Samsung e на разположение и през платформата.

Локално съдържание на фокус

Samsung Members предлага интересна информация на потребителите в България: гаранционни условия, сервизно обслужване, старт на продажби на устройства и аксесоари. В платформата вече са достъпни мастъркласовете с български инфлуенсъри и експерти в различни области, които Samsung наскоро стартира: първи стъпки в разработването на влог с Александра и Даниел Петканови, идеи за декорация на домашни торти от специалиста в кулинарното изкуство Лора Капустина и други. Samsung Members предоставя възможност за ексклузивни отстъпки в рамките на партньорства с авторитетни брандове като ANSWEAR например, както и информация за водещия проект на Samsung България за развитие на дигиталното образование – Smart Classroom.

Виж още: Samsung Galaxy А41 е официално в България

По всяко време и навсякъде: бързо решение на въпроси и диагностика при проблеми

Платформата Samsung Members дава отговори на десетки въпроси, свързани с устройствата, които притежаваш. Ежеседмично се публикуват нови материали, даващи ценна информация как да използваш пълния капацитет на телефона или телевизора си. Вече не е необходимо да търсиш в интернет съвети как например да свържеш слушалките с таблета и смартфона или дали дадено устройство поддържа любопитна функция – цялата информация е на един клик разстояние в приложението.  

Чрез Samsung Members потребителите могат лесно и бързо да извършат самостоятелно първоначална диагностика – на регулярна база с цел профилактика или при наличие на проблем. Системата дава предложения за решение, а при по-сериозни трудности операторите на клиентската линия на Samsung са на разположение да съдействат. А благодарение на платформата чрез услугата „Отдалечена поддръжка“ техниците от сервизния отдел на Samsung могат да се свържат с устройството от дистанция и да отстранят проблема.

У дома, в офиса или в парка – наръчник със съвети, където и когато ти потрябва

Чрез Samsung Members потребителите научават как да използват целия потенциал на устройствата си за работа, за спорт или за забавление – без да се налага да препрочитат наново ръководството на употреба. Как приложението Samsung Health ни помага да поддържаме добра физическа форма? Как чрез функцията Reminder App можем да влезем в ритъм, да не забравяме за срокове и да придобием здравословни навици, като например да пием редовно вода или да установим часове за лягане? Как да се възползваме максимално от възможностите за свързаност на устройствата – както в екосистемата на Samsung, така и от начините на свързване на продукти на Samsung с такива на други производители? Това са само част от въпросите, отговори на които можеш да откриеш в Samsung Members.

И ако потребителите смятат, че информацията и функционалностите на платформата Samsung Members са полезни, могат бързо и лесно да поканят своите приятели и колеги да се присъединят.  Свалянето на безплатното приложение и регистрацията изискват само няколко бързи клика.

Тагове: