В днешно време смартфоните на практика са неотлъчна част от нашия живот. През последното десетилетие те напълно промениха начина, по който се забавляваме, свързваме с околните, получаваме информация за случващото се около нас и дори начина, по който плащаме битовите си сметки.
Потребителите все повече използват своите дигитални устройства, за да могат лесно да заплатят сметките си само чрез няколко кликвания. Дигитализират се вече дори плащанията за традиционни битови услуги като ток, ВиК, парно и др. Плащането онлайн има и още едно предимство – помни се по-лесно.
Практически сме всеки ден на телефона, а дигиталният портфейл А1 Wallet има нова опция, с която не просто можеш да платиш сметките си онлайн, но и да го направиш на едно място за всички доставчици, както и да получаваш нотификации винаги когато излезе нова фактура.
Плащането на битови сметки – бързо и лесно с А1 Wallet
Дигиталният портфейл А1 Wallet дава редица предимства, включително лесни и удобни безконтактни плащания през телефона, банкови преводи, а вече и опция за заплащане на битови сметки през приложението. Банки, телекомуникационни оператори, ВиК, електроразпределителни дружества и бързи кредити са само част от доставчиците на услуги, към които потребителите могат да извършват плащания през дигиталния портфейл. Пълния списък клиентите могат да открият в самото приложение.
От новата услуга на А1 могат да се възползват всички потребители на A1 Wallet, без значение дали са избрали план Standard или Premium и дали са абонати на други услуги от А1. Тези от тях, които имат сметки към телекома, могат да заплатят за своите услуги през приложението по удобен за тях начин – с ЕГН, мобилен номер и точен номер на фактура. А1 Wallet e съвместим с Android, iOS и HarmonyOS устройства и може да бъде изтеглен напълно безплатно през Google Play, AppStore и AppGallery.
Как потребителите могат да се възползват от услугата?
За да се възползват от новата услуга на приложението А1 Wallet, потребителите трябва да влязат в меню „Услуги“ и да кликнат върху опцията „Битови сметки“, където ще открият 4 опции, към които могат да се насочат – плащане на сметка за вода, сметка за ток, сметка за телефон или друга сметка. След като селектират една от тези опции, могат да избират от списък с доставчици за съответната категория, към които да извършат плащане.
След като изберат доставчик на услуги, потребителите могат да продължат към заплащане на услугата. За да се осъществи това, първо трябва да въведат своите клиентски данни към конкретния доставчик и да натиснат бутона „Запази“, за да добавят сметката си към дигиталния портфейл. След това клиентите могат да продължат към плащане, като натиснат бутона „Плати сметките“, което ще визуализира списък с „Моите сметки“. При всяко едно от плащанията А1 Wallet изисква идентификация с пръстов отпечатък, лицево разпознаване или ПИН, за да гарантира сигурността на паричния превод.
За допълнително удобство А1 дава възможност на своите клиенти да следят потреблението си в реално време и да получават нотификации за предстоящи плащания. Плащанията на сметки от своя страна ще се добавят в отчетите за разходи, които могат да бъдат открити в дигиталния портфейл.
Колко струва новата услуга на А1 Wallet?
Най-новата функционалност на дигиталния портфейл е напълно безплатна до 15 март, след което такси ще бъдат начислявани единствено за обработка на плащанията. В случай че ползвате план Standard, таксата ще е по 19 стотинки при плащане, а с план Premium – по 10 стотинки.
Снимки: A1/Shutterstock