Компанията - собственик на популярното чат приложение Snapchat, Snap Inc., има добра и лоша новина. Тя регистрира нарастване на приходите с 43% през третото тримесечие на 2018 г., но броят на потребителите е намалял с доста внушителните 2 млн. души. Така общата потребителска база пада до 186 милиона.

През 2018 г. Snap се фокусира върху прехода от рекламни продажби на програмен модел към сделки, базирани на взаимоотношения. Увеличението на приходите говори за успеха на тази стратегия.

Освен всичко друго Snap се приспособява и към ново лидерство. В сряда основателят и директор на компанията, Еван Шпигел, обяви пред нейния екип, че Snap е привлякла директора на глобалните рекламни продажби на Amazon.

Въпреки успеха на приложението на Snap тепърва ѝ предстои да реализира печалба като публично предлагана компания. В тази връзка Шпигел си е поставил за цел това да се случи през 2019 г.

Тагове: