Водещата образователна организация за летящ кариерен старт и успешна реализация Телерик Академия организира първата в България цялостна програма по продуктов мениджмънт, насочена изцяло към ИТ сектора. Тя е призната от технологични компании, като Paysafe, Progress, Skyscanner, Chaos Group и Imperia Online, а лектори в нея ще бъдат едни от най-изявените експерти в областта. Приемът вече е отворен през сайта на Телерик Академия и ще продължи до 9 август.

Водещи практици

Програмата Telerik Academy Upskill Product Management започва на 8 септември, като в рамките на три месеца участниците ще усвоят в дълбочина процесите по създаване и управление на успешен продукт. Техни лектори и ментори ще бъдат водещи практици, които са в основата на глобално успешни софтуерни продукти и компании. Главен трейнър в програмата е Мария Рашковска, продуктов мениджър с над 15 години опит в компании като Telerik, Progress и Financial Times. Тя е съосновател на Questups и на българския клон на ProductTank – най-голямата общност за продуктови мениджъри в света. Сред гост-лекторите ще бъдат Светозар Георгиев, съосновател на Телерик, Телерик Академия и Campus X, Ивайло Иванов, директор „Продуктов мениджмънт“ в базираната в Силициевата долина Leanplum, Весна Стояновска, старши продуктов мениджър в Skyscanner, Алекс Маринов, старши продуктов мениджър в Uber, Диян Михайлов, мениджър на продуктов екип в The Stars Group, и редица други експерти.

Кандидатстване в програмата

Програмата е подходяща за професионалисти от различни сфери, като мениджмънт на проекти, бизнес анализ, маркетинг и софтуерно инженерство, които искат да сменят професията си, както и към ИТ предприемачи и продуктови мениджъри в началото на своята кариера. Обучението е насочено и към софтуерни компании, които целят да утвърдят тези компетенции в екипите си, като инвестират в развитието и преквалификацията на своите служители. Кандидатите трябва да попълнят кандидатура и приложат кратка автобиография, както и да преминат онлайн тест по основи на продуктовия мениджмънт.

„Ролята на продуктовите мениджъри е една от най-критичните, които могат да изведат продуктовите компании и софтуерната индустрия на следващото ниво. Но такъв талант липсва в национален мащаб, а възможностите за учене са в движение на работното място или много скъпи курсове в чужбина. Затова съвместно с бизнеса изградихме първата цялостна програма по продуктов мениджмънт с фокус върху практиката и участието на едни от водещите експерти в областта“, коментира Александра Мечкова, изпълнителен директор на Телерик Академия.

Програмата адресира нуждата на ИТ сектора от продуктови мениджъри, които умеят да управляват и контролират целия жизнен цикъл на продукта - от зараждането на идеята до успешната ѝ пазарна реализация. По данни на Product Management Insider в САЩ търсенето на кадри за тази позиция е нараснало с 32% само през последните две години.

Тагове: