Знаем, че не сте го очаквали от Марк Зукърбърг (ние също), но по първоначална информация Threads ще бъде свободна от реклами. Или поне за някакъв кратък период от време. Въпреки че за по-малко от седмица броят на регистрираните потребители достигна 100 милиона, компанията майка Meta съобщи на потенциалните рекламодатели, че все още не е достигнала "критичната маса"...
Meta сподели това решение с Axios, но според неназован източник Instagram работи за бързото им предоставяне, което би дало възможност на маркетолозите да започнат да експериментират с платено популяризиране, докато рекламите все още не са налични.
Междувременно насоките, които се предлагат на марките, са ясно да оповестяват всякакви платени партньорства чрез текст или хаштагове, докато Threads не пусне в действие инструментите си за брандирано съдържание.
Главният изпълнителен директор на Meta Марк Зукърбърг заяви, че Threads се стреми да бъде по-приятелско място от Twitter, а ръководителят на Instagram Адам Мосери заяви пред маркетолози, че социалната мрежа се опитва да избягва политиката.
Трудно е обаче да се види как платформата може да избегне това, а то въвежда и трънливия въпрос за проверката на фактите. Според The Economic Times, Meta са заявили, че виждат спешна нужда от това.
Освен това едно от най-големите оплаквания от Threads е липсата на хронологичен канал, в който най-новите публикации се показват първи.
Това изглежда е умишлено решение от страна на Meta, които са пословично известни с алгоритмичните си емисии във Facebook и Instagram. Този подход, освен че дразни потребителите, потенциално излага на риск реалната последователност на съдържанието.
Снимки: Unsplash
Виж още: Threads достигна 100 милиона потребители само за 5 дни, подобрявайки рекорда на ChatGPT