Годишната класация Rewind на YouTube отново е тук и показва вкусовете на потребителите за последните 12 месеца. Миналогодишното издание на Rewind се превърна в най-нехаресваното видео в YouTube и дори този път това да не се повтори, със сигурност резултатите могат да предизвикат противоречие.
PewDiePie с истинско име Феликс Келберг все още е най-гледаният създател на съдържание в година, в която той надмина 100 милиона абонати. Топ 5 се допълва от Фелипе Нето, Pencilmation, Jelly и Дейвид Бобрик.
Minecraft е най-гледаната игра в YouTube, изпреваряйки Fortnite и Grand Theft Аuto, докато песента Senorita на Шон Мендес и Камила Кабейо е най-харесваният клип в глобален мащаб.
В случай че мислите, че е твърде късно да смените кариерата си и да се занимавате с дигитално съдържание, YouTube предлага друга класация на най-успешните нови канали – създатели, качили първото си видео през 2019 г. Бразилският канал LOUD стартира на 28 февруари, но вече има 3.4 милиона абонати, което му отрежда първото място тук. Той е следван от корейските канали Workman и Paik’s Cuisine.
Виж още: Ето ги и десетте най-добри филма за декадата (според самите зрители)