Световното първенство по футбол за 2022 г. започва след по-малко от два месеца, като домакин е Катар. За второ поредно световно първенство футболната асоциация ФИФА си партнира с vivo, която ще бъде официален партньор за смартфони по време на събитието.
Партньорството беше обявено вчера по време на представянето на vivo X Fold+, ден, който съвпадна със 118-ата годишнина на ФИФA.
Тазгодишното партньорство ще постави логото на vivo на основни рекламни места като панели отстрани, табло за интервюта и други визуални изображения. В замяна компанията ще предостави „водещи в индустрията“ флагмани на персонала на Световното първенство по футбол, за да завърши подготовката и да „засили успешното провеждане“ на турнира.
Това партньорство е още една стъпка за vivo в опита за глобално налагане на марката, което ѝ помага да получи по-голямо разпознаване на своите модели. От 2014 г. компанията се разшири в над 60 страни и региони, а с появата си в Катар очаква да достигне глобална аудитория от 5 милиарда, включително 400 милиона активни vivo потребители.
vivo също си партнира с ФИФА по време на Арабската купа в Катар миналата година, както и с УЕФА за Евро 2020 (което участва през 2021 г., след като беше отложено поради COVID-19).
Снимка: vivo
Виж още: Въпреки че спря продажбите в Германия, Oppo обещава да остане в Европа