Lenovo и световната футболна асоциация Football Club Internazionale Milano (Inter) надграждат многогодишното си партньорство. Започвайки от сезон 2021/2022, Lenovo става спонсор на емблематичната фланелка на отбора. Брандът е официален глобален технологичен партньор на клуба от 2019 г. и допринася активно за трансформацията му, предоставяйки както центъра за обучение на Inter - Suning в Апиано Джентиле, така и оборудването на централата им с иновативна технология.

Като част от надграденото партньорство Lenovo ще подкрепи Inter с технология за събиране и управление на големи количества данни, трансформиране на операции и постигане на по-добри резултати на и извън терена. По-интелигентната технология на Lenovo позволява на Inter да цифровизира исторически архиви и документи за по-лесен достъп до данни, свързани с предишни мачове и тренировки.

Благодарение на партньорството на Lenovo, Inter постигна редица подобрения в производителността си от 2019 г. насам:

·       Изчислителната мощност на сървърите на Lenovo е намалила времето, необходимо на Inter за обработка на отчети, с цели 25%.

·       Производителността и скоростта на обработка на данни на Inter са се подобрили с 20%, управлявайки над 100 милиона точки от GPS данни, събрани през последните два сезона по време на тренировките.

·       Технологията Media Asset Management на Lenovo е от основно значение за поддържането на 50 000 часа цифрово видео, позволяващо хостинг на 400 терабайта дигитално съдържание в цифровия архив на Inter.

Спонсорство на тениски

От следващия сезон Lenovo ще спонсорира отбора и ще позиционира логото си на желаното място на задната част на фланелката на отбора. Това ще доведе до значително увеличаване на видимостта на марката както в Серия А, така и в Копа Италия.

Глобален технологичен партньор

През последните две години Lenovo стана глобален технологичен партньор на клуба. Брандът предостави редица иновации и техника в ползва на Inter. От интегриране на крайни сървърни устройства за по-голяма ефективност при събирането и обработката на данни, до високоефективните персонални компютри, монитори и устройства. Спрямо новото споразумение Lenovo ще предостави на Inter цялостно IT решение за хардуер, софтуер и поддръжка. В него са включени лаптопите ThinkPad™, мониторите ThinkVision™ и устройствата за сътрудничество ThinkSmart. Използването на по-интелигентните технологии на Lenovo позволява на Inter да поддържа екипния дух и да си сътрудничи безпроблемно чрез уеб конференции и работа от разстояние.

ВИЖ ОЩЕ: Lenovo Legion 5 Pro 2021: ултимативният геймърски лаптоп (ВИДЕО РЕВЮ)

Корпоративният изпълнителен директор на FC Internazionale Milano Алесандро Антонело каза по темата: „Сливането на футбола и технологиите сега е от съществено значение за издигането на Inter до нови висоти - от начина, по който взаимодействаме с нашите фенове, до инструментите, с които разполагаме - това партньорство на Lenovo стои в основата на всичко. Имаме удоволствието да задълбочим партньорството си с Lenovo: заедно можем да подхранваме иновациите, за да направим Inter все по-технологично напреднал и ориентиран към бъдещето.“

„Откакто се събрахме заедно, нашето технологично партньорство с FC Internazionale Milano постигна реални осезаеми подобрения в представянето. Повече от спонсорство, това е среща на победители, посветени на непрекъснат успех както на терена, така и извън него“, каза Лука Роси, президент на Intelligent Devices Group, Lenovo. „Фокусирани върху смела визия за осигуряване на по-интелигентни технологии за всички, ние сме нетърпеливи да продължим да укрепваме нашето партньорство, за да постигнем истински напредък в цифровото превръщане на Inter в клуб на бъдещето за следващото поколение фенове и по-широката общност.“

 

За FC Internazionale Milano

Основан през 1908 г., FC Internazionale Milano, или Inter, е световноизвестен като един от най-успешните футболни отбори в света. Наградите на клуба включват 19 титли в италианската лига, 5 италиански суперкупи, 3 купи на УЕФА, 2 европейски купи, 1 шампионска лига на УЕФА, 2 междуконтинентални купи и 1 световна купа на клуба на ФИФА. Inter е глобална марка с повече от 400 милиона последователи по целия свят.

Снимки: Lenovo