Може би си задавате въпроса, какво общо има приложение за лесно съхранение и прехвърляне на контакти с Теленор? Всъщност връзката е много сериозна, тъй като най-новата дигитална услуга от оператора е именно тази – My Contacts. Това стана ясно днес на събитието Telenor #DigitalDay.
А по всичко личи, че това е само началото. Главният изпълнителен директор на Теленор България Стайн-Ерин Велан наблегна, че дигиталните услуги ще са съществена част от стратегията на Теленор Груп и Теленор България и компанията все повече ще се фокусира върху тях. Зад подобни действия има и съвсем логична подбуда – ръстът на потреблението на мобилен интернет и все по-сериозното навлизане на смартфоните у нас. Г-н Велан добави още, че през последните три години са полагани основите на тази трансформация, а благодарение на сътрудничеството си с други компании в Теленор Груп и външни партньори вече можем да се възползваме и от първите продукти – Capture, My Contacts и възможността за плащане в Google Play и Windows Phone Store чрез сметката към оператора.
Пълен запис на Telenor #DigitalDay:
Интересно е, че облачната услуга за съхранение и споделяне на снимки и видео Capture, разработена от Теленор Груп, вече има над 1 млн. потребители по цял свят. Тя беше представена у нас преди две седмици и вече има над 10 000 потребители, а всеки ден към тях се присъединяват още около 1000. Данните бяха разкрити от Брано Джурович, мениджър отдел „Потребителски услуги“ на Теленор България. Той добави, че клиентите на Capture у нас ползват средно 2.4 GB пространство за съхранение и вече са качили в облака над 3 млн. снимки и видео файлове. Припомняме, че услугата е безплатна (получавате 2 GB пространство), достъпна е дори и за абонати на другите оператори, но при сключване на договор с Теленор клиентите получават повече място в облака.
My Contacts е другото ново приложение, дело Теленор Груп, което ще е налично у нас в рамките на следващите няколко дни. То е лесно за използване и предлага възможност за копиране на контакти в облака, където да бъдат съхранени, а при нужда да бъдат прехвърлени към друг телефон. Това може да стане на устройства както с операционна система, така и на телефони без такава. Достъпът може да стане и от компютър. По време на събитието стана въпрос за сигурността на облачните услуги и от Теленор наблегнаха на тяхната сигурност. „Нашите услуги следват абсолютно стриктно европейските регулации, но и тези на норвежкото законодателство, което е още по-строго. Съдържанието, което всеки ще качва, ще бъде негово лично, а не на компанията“, обясни г-н Брано.
На събитието г-н Джурович добави и статистика за друга новост, от която могат да се възползват клиентите на оператора – закупуване на приложения от Google Play чрез месечната сметка на абоната. Към момента средната стойност на покупките е 4.50 лева, а най-купуваното приложение е музикалният плейър Poweramp. Потребителите използват функцията и за да осъществяват покупки в приложенията, където водач е играта Clash Royale.
А какво се случва при абонаментните планове на операторите? Научете тук.