Ден 2 от най-голямото европейско изложение за гейминг премина със страхотни новини около любими наши поредици, интригуващо ново заглавие и игрите на Ubisoft. Всичко по реда си. Започваме с продължението на бонус новината от Ден 1.

 

Metal Gear Survive няма да се продава за $60/€60

Първата нова игра от култовата инфилтрационна поредица Metal Gear, която е разработвана без участието на легендарния й създател Хидео Коджима, няма да се продава на стандартната цена от 60 долара/евро, на която стартират повечето стандартни издания на големи гейминг заглавия. Пред Polygon Konami споделят, че цената ще е по-ниска от обичайното, вероятно в същия ценови прозорец, в който се прадаваше прологът на MGS V - Ground Zeroes - $19.99/€19.99. Кооперативният онлайн шутър Metal Gear Survive се очаква на пазара някъде през 2017 г., ще се развива в паралелна вселена от познатата ни от досегашните игри и историята започва веднага след края на Ground Zeroes.

 

 

Възможни ремастъри на Mass Effect трилогията?

В интервю за Game Informer вчера EA заявиха, че е напълно възможно да започне разработването на HD ремастъри на хитовото RPG на Bioware - Mass Effect. Ако това се случи наистина, космическата трилогия за Командир Шепард ще бъде първата игра, издадена от EA, с ремастър за настоящото конзолно поколение. До миналата година американският гигант стоеше твърдо срещу преработването на класическите си заглавия, но изглежда дори "Най-злата компания в Америка" се е поддала на призивите на феновете си. Electronic Arts "активно разглеждат въпроса", но към момента единственото Mass Effect заглавие в процес на разработка е Mass Effect Andromeda, която ще излезе в началото на 2017 г.

Новият Resident Evil се връща към хорър миналото си

Както никога в последните няколко години, много малко ни е известно около Resident Evil 7. Capcom държат всичко доста скрито-покрито, но сега поне получихме трейлър, който демонстрира огромното желание на компанията да зарадва дългогодишните фенове на легендарната хорър поредица. Връщаме се към корените, към това, което направи Resident Evil специална игра - атмосферата, ужасът, непознатото. Виждаме, че пъзелите се завръщат, както и някои от другите класически геймплей механики. И пак ще повторя, най-сетне получаваме истински Resident Evil, а не поредния зомби шутър. Очакваме новата игра на 24 януари за PC, PS4 и Xbox One.

 

Стратегическа битка с дракони в Scalebound 

Platinum Games и Хидеки Камия сбъдват мечти. ОK де, сбъдват моите мечти. Първо създадоха играта с един от най-силните женски протагонисти в историята на видеоигрите(поне по мое мнение) - Bayonetta. А сега са почти готови с впечатляваща Scalebound, чийто трейлър от Е3 2016 беше моят личен фаворит от изложението. Вчера научихме някои нови неща около драконите, които ще ни придружават в приключението ни през изключително красивия свят на Scalebound. 

Още в геймплей демонстрацията през юни видяхме, че Дрю, главният герой, с който ще играем, и неговият дракон Тюбан се бият заедно срещу гигантически чудовища. Platinum Games потвърдиха, че играчът ще има директен контрол върху способностите на дракона по време на битка. Камия и креативният продуцент на играта Дж. П. Калъмс демонстрираха т.нар. Dragon Links и възможностите за персонализация на връзките и способностите на Дрю и Тюбан. Когато двамата се свържат, камерата се премества от third-person перспектива към такава от първо лице. По този начин всъщност Дрю управлява Тюбан. Докато връзката е в сила, Дрю продължава да е заплашен от враговете, но безпроблемната смяна между контрол върху персонажи към контрол на дракона лесно решава проблема. Механиката определено засилва тактическото усещане на бойната система в Scalebound, а самата смяна представлява и своеобразна комбо система. 

Разбрахме също така, че ще имаме възможност за персонализиране както на вида на дракона, така и на основние му функции. Получаваме три "класа": балансиран "воин" тип дракон, тежък танк или бърз и по-дребничък уивърн. Уменията и визията ще бъдат персонализирани чрез система от кристали, като трите основни бойни типа служат само за основа. Може да направите Тюбан какъвто си поискате и да изберете уменията, които са подходящи за вашия стил на игра. Подобен тип персонализация на акомпаниращ герой изглежда доста интригуваща и нямам търпение да разбера повече за способностие на Дрю. Тогава ще можем да преценим точно колко синергия може да има между него и дракона. А най-сигурно е просто да изиграем самата игра. Scalebound излиза ексклузивно за Xbox One и Windows 10 през 2017 г.

 

Ubisoft с интересна информация около Watch_Dogs 2 и For Honor

Накрая стигаме до двете най-интересни неща, които Ubisoft представиха на Gamescom 2016. Започвам с развитието около Watch_Dogs 2, която очакваме на 15 ноември тази година. Бяха представени две от мултиплейър картите за играта. Ubisoft потвърдиха, че Hacking Invasion PVP режимът от оригиналната Watch_Dogs ще се завърне в продължението. В него играчът получава точно зададен опонент, за който трябва да изтеглят възможно най-много данни, без да бъдат засечени. Също така може да използвате Hacking Invasion и като кооперативен режим и да изследвате и изигравате подобни мисии с приятели. 

Другият представен режим е Bounty Hunter, който е свързан с горещата полицейска линия. Играчът буквално ще бъде захвърлен в отворения свят на играта, напълно сам сред хаоса и щом веднъж бъде засечен от полицията, те няма да го оставят намира. Възможно е режимът да бъде използван и в PVP вариация, ако бъдат изпълнени определени условия. Тогава към играта ще бъдат включени още трима играчи, които ще трябва да неутрализират целта. Или вас. 

От Ubisoft подчертаха, че онлайн аспектът на Watch_Dogs 2 не е задължителен, за да се насладите на соло приключенията си.

 

Преминаваме към For Honor, една игра, която ми човърка интереса от вече 2 години. На Gamescom получихме повече информация за геройските класове и мултиплейър режимите, като междувременно беше обявено началото за записването за alpha тестовете, малко повече информация за PC порта и какво ще бъде включено в колекционерското издание на играта.

For Honor е разработвана от Ubisoft Montreal, а PC версията е правена в колаборация с Blue Byte - немско студио, най-известно с работата си по The Settlers. Играта, която трябва да излезе на 14 февруари 2017 г. (Well Played, Ubi), ще има 4 класа герои, разделени в три фракции: рицари, викинги и самураи. Самите класове са: Vanguard - балансиран герой с добра атака, защита и подходящ за разнообразни ситуации; Assassin - бърз герой, с висок crit, добър дуелист и с висок офансивен капацитет; Heavie - на практика танк; и Hybrid, които комбинират елементи от всеки от другите класове. Всеки герой ще има уникални умения, оръжия, брони и боен стил, като от Ubisoft обещават широки възможности за персонализация на визията на героите. 

Progression system-ът ще се отключва чрез точки опит, които набирате в PVP и PVE зоните, и ще ви предоставя нови бойни умения и визуални вариации. Самите мултиплейър режими са 5 на брой: Dominion, Brawl, Duel, Elimination and Skirmish. Dominion представлява 4 в 4 битка между два отбора за контрол върху бойното поле. Brawl е 2 в 2 отборна битка в няколко рунда, като рундът е спечелен, когато и двамата герои на единия отбор са мъртви. Duel е 1 в 1 класическо PVP до смърт. Skirmish представлява 4 в 4 Death Match, a при Elimination последният оцелял играч печели рунда за своя отбор.

Колкото до затворената alpha - тя ще се проведе между 15 и 18 септември и може да се запишете от тук. 

И накрая - колекционерското издание. То ще включва базова игра + Digital Delux Pack от дигиталното издание и пълния Season Pass за бъдещите DLC-та. Имате още готина кутийка, три шлема, представящи трите фракции, ексклузивна литография и оригиналния саундтрак от играта. Всеки, който поръча предварително For Honor, ще получи Legacy Battle Pack, който включва три облекла за героя ви за всяка от трите фракции.

 

И докато чакате тези страхотни игри, хвърлете поглед на този монитор на LG.