OnePlus навлезе на американския пазар преди няколко години чрез оператора T-Mobile и оттогава засилва присъствието си на територията на САЩ и други части от Северна Америка. Вече видяхме няколко флагмански телефони да излизат на пазара, както и няколко бюджетни смартфона Nord. Сега производителят обяви, че е с най-бързи темпове на растеж за първата половина на 2021 г. на територията на САЩ, позовавайки се на Counterpoint Research. По-конкретно фирмата заяви 428% ръст в сравнение с предходната година.

И така, как се сравнява това с други марки? OnePlus цитира данни от Counterpoint, за да отбележи, че Motorola, Apple, Nokia и Samsung изостават по отношение на растежа си в САЩ.

OnePlus и Counterpoint също твърдят, че производителят е продал над милион устройства от серията Nord N от януари 2021 г. Не е от без значение и фактът, че T-Mobile и Metro предлагат подобния Nord N10 5G безплатно, когато абонатите добавят абонаментен план.

„С представянето на N100 и N10 5G през януари OnePlus бързо спечели пазарен дял и продължава да прокарва първокласните си устройства с най-новите OnePlus 9 и 9 Pro“, казва старши анализаторът на Counterpoint Морис Клайн.

„OnePlus допълнително разшири присъствието си през второто тримесечие поради излизането на LG от пазара на смартфони, докато N100 от месеци е един от най-продаваните смартфони в Metro.“

Това не е първият път, когато OnePlus отчита забележителни статистически данни в САЩ. Преди това компанията заяви, че е единственият производител, който е постигнал 163% ръст на продажбите в САЩ на годишна база през 2020 г. 

Все пак трябва да отбележим, че OnePlus все още е сравнително нов играч на пазара, така че растежът ще изглежда по-впечатляващ, идвайки от ниска база. По-рано сме виждали тази тенденция, когато марки като Xiaomi и Realme навлизаха в региони като Европа, Латинска Америка и Африка. Освен това OnePlus едва наскоро пусна бюджетни телефони и телефони от среден клас, които вдигат продажбите повече като обем от устройствата от висок клас.

Въпреки това излизането на LG заедно с гореспоменатото нахлуване в бюджетния сегмент предвещава добро за амбициите на фирмата за пазарен дял в САЩ.

Снимка: shutterstock

Виж още: Huawei навлиза в премиум аудио сегмента в България