Само 4-5% от потребителите на смартфони продължават да използват активно дадено инсталирано приложения след 30 дни. По-лошото е, че 10% от хората игнорират приложенията само след една седмица. Това става ясно от ново проучване на Apps Flyer.
В общи линии изводите на проучването са, че прекаваме много по-малко време в използването да дадено приложение след инсталацията му, отколкото в откриването на нови приложения.
При сравнение с миналогодишните резултати всъщност се отчита положителен ръст по някои показатели. Средният брой отворени приложения всеки ден нараства от 3.56 до 3.8 при Android и от 4 до 4.3 при iOS. Лошата новина е, че само 2% хората, свалили дадено приложение, ползват опциите за вградени покупки (in-app-purchases). Вероятността един потребител да закупи нещо вътре в програмата въщност е с 80% по-голяма при iOS спрямо Android, твърди още проучването.
Прочетете: Facebook обяви, че скоро ще пусне видео приложение за Apple TV, Amazon Fire TV и още