Bloomberg предава, че стрийминг услугата на Apple, която ще наследи Beats Music, е почти готова. Вероятно ще видим анонса по време на WWDC тази година, но все още не разполагаме с почти никакви официални подробности около нея.
Източник на медиата твърди, че месечният абонамент ще струва 9.99 долара за един потребител и 14.99 долара за семеен профил, което не се различава твърде много от ценообразуването на Spotify и останалите услуги.
Основната конкурентна характеристика на наследника на Beats Music ще бъде ексклузивната музика. Според Bloomberg Apple комуникира с някои от най-популярните изпълнители в различни жанрове, които да публикуват музиката си единствено с нейната платформа. Сходна стратегия има и Tidal на Jay-Z, която привлече звезди като deadmau5, Мадона, Кание Уест и Риана.
А знаете ли, че Кание Уест е отказал сделка за милиони долари на Apple?