Годината 2020 е наистина необикновена. Тя ни отне някои възможности и промени начина ни на живот, но пък и донесе някои неподозирано нови стандарти за комуникация – като например все по-ефективните и ефектни онлайн видеоконференции.

Преди броени часове екипът на HiComm имаше възможността да стане част от едно такова уникално, интересно и създадено напълно в духа на новите реалности събитие – представянето на новите продукти с марка Philips на TP Vision, посредством жива интернет връзка, демонстрации на технологиите от експерти с последващи въпроси към тях и отговори онлайн. Събитието бе открито от Костас Вузас, CEO за Европа на TP Vision, който наистина ни впечатли с актьорски умения и изключително интересен видео материал, придружен не само от страхотен саунд, но и от оригинални интерактивни функции за отговор по тема, които можехме да избираме в реално време.

Продуктите на TP Vision и марката Philips са оценени с множество награди за дизайн и технологии (EISA, Red Dot и много други). Само за тази година партньорството им с Bowers & Wilkins води до създаването на три нови модела телевизори. Но нека по-добре да разгледаме накратко какви бяха представените продукти.

Новият флагман Philips OLED+ 935 води „парада“

Концепцията за максимално добър телевизор на Philips - OLED+ TV, носи неслучайно слогана „Разликата е реалност“. Всъщност под названието OLED+ се крие комбинацията между страхотен OLED панел, саундбар на Bowers & Wilkins и последно, четвърто поколение P5 процесор с AI функции. Това е най-новият и най-съвършен към момента процесор на компанията. Особеното при него е, че използва алгоритъм за невронни мрежи, анализиращ база с милиони изображения и класифициращ ги в 5 категории – Nature, Face, Motion, Dark и Other. Така се получава още по-естествено изглеждаща, реалистична картина. Резултата можете да наблюдавате на флагманския OLED панел, вече още по-добре защитен от прегаряне на пиксели чрез новата си система, следяща хиляди зони от екрана за постоянно светещи статични лога или елементи от игрален интерфейс, намалявайки тяхната яркост автоматично за предпазване на панела.

Топ телевизорът има аудиофилска 3.1.2 звукова система, създадена в партньорство с Bower & Wilkins, която поддържа Dolby Atmos. Новата гордост спрямо миналогодишния модел (OLED+ 934) обаче е добавянето на Twitter-on-top технологията в саундбара. При нея спийкърът за най-високите честоти, създаващ по-кристални звуци и по-ясни гласове, е вграден в средата на самия саундбар, като е изнесен извън корпуса, за да се отстрани всякаква възможност от смущения на звуковите вълни. Той е изработен от титанова сплав, има специална предпазна решетка, а акустиката му е невероятно добра. Не е случаен фактът, че този телевизор е носител на редица награди за дизайн и технологии, включително EISA в категорията Home Theatre TV 2020. Повече за него ще прочетете съвсем скоро на страниците на нашето списание, както и, разбира се, тук на сайта.

Добавям само още малко интересна информация – за размерите, защото за пръв път в тази флагманска линия ще намерите и по-малък по размер OLED телевизор – 48“! Philips OLED+ 935 e наличен още и в 65“ и 55“ версии. Останалите OLED телевизори на Philips за 2020 година са от сериите OLED 865, OLED 855 и OLED 805 – всичките в размери 55 или 65 инча.

Ambilight вече поддържа и звук

Няма как събитие, демонстриращо телевизори на Philips и представянето на нови модели, да не ни зарадва с цветната феерия, характерна само за тази компания – технологията Ambilight. Освен че при новите флагманските модели тя е 4-странна и може да се настройва по най-различни начини (дори да ви буди сутрин!), е новост, че тя вече поддържа и звукови източници. Т.е. може да реагира доста адекватно, когато слушате музика, и по този начин да създава уникална атмосфера по време на купон. Да, подобно на Костас Вузас и ние сме убедени, че култът към Ambilight само се увеличава през годините. Защото, ако поне веднъж сте си купили телевизор с Ambilight, вече е доста трудно дори да си представите да притежавате следващ нов модел телевизор, на който да му липсва тази екстра. Нали?

Новите саундбарове с Dolby Atmos и IMAX сертификат

Philips е първият производител на саундбарове, който предлага Dolby Atmos и IMAX Enhanced сертифицирани модели. А пък Philips Fidelio B97 е новият топ саундбар, предоставящ истински съраунд 7.1.2 звук. Той има откачащи се от основното тяло сателитни спийкъри, поддържа най-съвършения Dolby Atmos съраунд и има мощен безжичен субуфер. Този модел притежава и HDMI eARC високоскоростна връзка, позволяваща не само да се насладите на целия ефект от най-добрите аудио формати днес, но и да контролирате с едно дистанционно телевизора и саундбара си. За верните си потребителите компанията предлага още цели 9 други модела саундбарове, следвайки съвсем логичния психологически факт, че изключително голям процент потребители на дадена марка телевизор обикновено търсят и си купуват саундбар от същата марка.

И още една забележителна екстра – нарича се DTS Play-Fi. Това е възможността да използвате всякакви вече налични съвместими безжични високоговорители у дома си, за да разширите звуковите възможности на телевизора. И да слушате филмите или музиката не само в хола, но дори и в кухнята, спалнята и т.н. Идеята е да бъдете безжични навсякъде, да се чувствате мобилни у дома си и, разбира се – кабелите да не ви пречат.

Новите модели слушалки с активно шумопотискане

Определено може да се каже, че сред забележителните успехи на тазгодишните технологии от компанията са и новите модели безжични аудио слушалки. Те използват специални алгоритми, които не позволяват на Active Noise Cancellation функцията да изреже прекалено много звуците от околната среда и да махне дори онези, които всъщност искате да чуете. Премахват се само натрапчивите и пречещите. Тази яка функция се нарича Awareness Mode и вероятно ще я оцените, когато НЕ изпуснете самолета на летището си, защото не сте чули че ви викат за полет.

Флагманският модел сред слушалките за 2020 година се нарича Philips Fidelio L3. Освен че притежават активно премахване на шума и тъч контрол, те следват традицията за лукс на линията Fidelio – изработени са от премиум материали (лента от естествена кожа, метални рамки, наушници от мемори пяна). За звука разчитат на 40-милиметрови мембрани с неодимови магнити. Така се създава балансиран кристален звук с мощни баси, пълни и гладки средни честоти и високи честоти, богати на детайли. За безжична връзка се използва Bluetooth 5.0 (Aptx-HD), а с едно зареждане те могат да работят цели 30 часа дори с включено шумопотискане.

Магията на активното шумопотискане обаче не приключва само с този модел. Компанията скоро стартира продажбата на Philips H9505 слушалките, притежаващи почти всички възможности на флагманския модел, но на значително по-ниска цена. Те използват същия размер на мембраните, Hi-Fi resolution саунд и шумопотискаща система, а батерията е достатъчна за около 20 часа слушане на музика дори с включена ANC система.

И още слушалки, но от тип „тапи“ – това са True Wireless моделите T8505 & T5505. И двата модела предлагат защита от намокряне и изпотяване (IPX4), както и активно шумопотискане ANC с режим Background Awareness. Разликите са в размера на драйверите – 13 мм неодимови при първите и 8 мм при вторите. Иначе и двата модела работят, използвайки Bluetooth 5.0 връзка с Google Fast Pair за бързо сдвояване и откриване на устройства. И двата модела работят чрез управление с докосване, а другата разлика се крие във времето за работа с едно зареждане – до 6 часа без ANC за първите и до 5 часа за вторите. Двата модела разполагат с режим за бързо зареждане през USB-C кабел, като само след 15 минути вече могат да свирят самостоятелно за 1 час. Неслучайно компанията е получила цели 5 награди за дизайн от Red Dot, а една от тях е именно за дизайн на True Wireless слушалките.

И още, и още

Няма как в един кратък материал да представим всички нови продукти на TP Vision, нито да пресъздадем уникалния дух от събитието, на което бяха представени. Но и няма смисъл – тепърва ще продължим да ви запознаваме подробно с доста от тях. Компанията наистина може да се похвали с чудесните си нови продукти във всички линии – като започнем от OLED телевизорите, новите ъпгрейди в линията Philips Performance TV – The One to Watch (където бе показан моделът 8505 с пасващ за него саундбар B8505), новата линия саундбарове, слушалки с активно шумозаглушаване. Накъдето и да погледнем, виждаме все по-нови продукти, подобрения и допълнителни екстри за клиентите. Това се отнася и за все по-интересните нови технологии в тях, за които нямаме търпение да ви разкажем. А то ще се случи… съвсем скоро!

Тагове:
Още от Social