Пет години по-късно Mercedes най-накрая е готов да покаже готовата версия на своя хибриден суперавтомобил. Производственият Mercedes-AMG One сега включва произведен от Формула 1, 1063HP хибриден задвижващ агрегат с 1.6-литров V6 двигател с турбокомпресор и четири електрически двигателя, включително един двигател в турбокомпресора и друг, свързан с картера. Въпреки че колата няма да достигне нива на F1 (за да издържи по-дълго и да използва гориво за търговски цели), резултатът е висока отзивчивост в целия диапазон на оборотите, продължително налягане на усилване и силен въртящ момент дори при ниски обороти на двигателя. The One обещава предимствата както на бензиновите, така и на електрическите задвижвания, казано по друг начин.
Това не е изненадващо, което означава бърза работа, без да се поглъща твърде много гориво. Ще достигнете 100 км/ч за 2.9 секунди (и 200 за седем секунди), но комбинираният разход на гориво е сравнително скромен при 27MPG. Всъдеходите на Mercedes като AMG GLE 53 не са толкова ефективни за контекст. Можете да карате 15 километра само на електрическа енергия, а 800-волтовата архитектура ви помага да зареждате бързо (включително от бензиновия двигател в режим на състезание), като същевременно минимизирате теглото. Персонализираната седемстепенна ръчна кутия, единствената ви опция за трансмисия, е създадена, за да поддържа двигателя на One да работи с максимална производителност.
Интериорът е също толкова прост, колкото може би си спомняте от концепцията от 2017 г., въпреки че това все още ви дава цифров инструментален панел, сензорен екран за информационно-развлекателна система и свързан с камерата екран, който замества обичайното вътрешно задно огледало. Очаквайте много въглеродни влакна, кожа и микрофибърно покритие.
Първите клиенти трябва да получат своите автомобили Mercedes-AMG One през втората половина на 2022 г. Не че ще си купите такъв – за всички производствени модели се говори за цена от 2.7 милиона долара.
Далеч по-вероятно е да карате също толкова новия GLC, който е изграден единствено върху хибридна мощност (четири „меки“ хибрида и три модела с добавка). Вариантите с е-мотор на актуализирания SUV имат до 120 километра чисто електрическо шофиране и ще дадат приоритет на режима EV за дълги градски пътувания и други „подходящи“ маршрути. На този етап Mercedes не е посочил подробни цени, но обновеният GLC трябва да достигне до европейските дилъри през есента.
Снимка: Mercedes
Виж още: Електрическият DeLorean наистина идва от бъдещето