Volkswagen иска светът да забрави за скандала си с дизеловите емисии. Hummer беше емблема на бензиновата мощ, но също иска да захвърли това възприятие. И двете марки желаят чисто нов имидж на превозни средства с нулеви емисии. Следователно VW разпространи новото си лого днес, а Hummer подаде серия от търговски марки за своето лого през февруари.
Сега Volkswagen обяви това за „една от най-големите кампании за ребрандинг в света“, както се казва в официално изявление. Новото лого с по-плоски и по-чисти линии ще започне да се разпространява в целия свят до 10 000 дилъри на 171 пазара, обхващащи 154 страни. Кранове ще свалят старото лого на VW и ще повдигнат новото в централата в Германия.
Новият стил бе представен за първи път през септември 2019 г., когато компанията представи електрическия автомобил ID.3. Въпреки това той ще дебютира в САЩ като лого на Atlas Cross Sport 2020.
Компанията се движи по план с въглеродните емисии въпреки коронавирусa. 2020 година трябваше да се превърне в електрическата година на автомобилостроенето, но дойде коронавирусът и в момента никой във Volkswagen не се наема с прогнози до какъв общ производствен тираж ще се стигне през тази година.
В същото време Volkswagen вече разполага със сериозна гама от plug-in хибридни модели. Като цяло е възможно съществено снижаване на емисиите на въглероден двуокис в реални условия на движение, стига клиентът да разполага с добри възможности за зареждане на батерията на своя хибрид. Затова е добре, че Volkswagen (подобно на BMW и Мercedes) залага много сериозно на своите plug-in хибридни модели. По този начин глобите от страна на Европейския съюз за неизпълнение на граничните норми по отношение на средните емисии на СО2 в гамата вероятно ще бъдат избегнати от Volkswagen.
Виж още: Илон Мъск: Катастрофите са по-опасни от коронавируса