Шефът на Tesla Илон Мъск обяви, че неговата компания отчита „силно търсене“ по време на продължаващата пандемия, и обяснява това с повишените онлайн поръчки. По време на среща с инвеститори и анализатори Мъск ги увери, че не е трябвало да се притесняват за повишеното търсене, защото Tesla може да го посрещне, въпреки че като цяло автомобилната индустрия отчита значителен спад от пролетта насам. По думите му, въпреки че надвишава предлагането за момента, търсенето не е проблем за Tesla.
„По време на пандемията отчитаме силно търсене и сме готови да го посрещнем. Предполагам, че хората просто не са склонни да ходят по автомобилни салони и предпочитат да поръчват онлайн, вместо да се явяват на място“, казва Мъск.
От известно време насам Tesla залага именно на интернет продажбите.
Миналата година Мъск излезе с противоречивото изказване, че Tesla ще мине към изцяло онлайн модел на продажби и ще затвори повечето си магазини, за да може да свали цената на Tesla Model 3 до 35 000 долара. По-късно обаче той се отказа от това решение и запази повечето магазини отворени.
Проучванията показват, че към момента повечето продажби на Tesla наистина са онлайн, но за клиентите е важно да посетят магазина за информация преди покупката.
Снимка: Pikrepo
Виж още: Apple плаща по 25 долара на всеки с умишлено забавен iPhone