Емблемата в мотоспорта Kawasaki работи по първия си електрически мотор от почти десетилетие. Компанията разкри неговия прототип по време на изложението в Милано и параметрите му са изненада – но не приятна.

Моделът е базиран на стандартния Kawasaki Ninja 650 и има четиристепенна скоростна кутия, но е способен на едва на 20 kW мощност от електрическия си мотор. Това е еквивалентът на супер скромните 27 конски сили. Но това не е всичко и нещата стават дори по-лоши.

Спечели убийствен 4K OLED телевизор на Philips

Kawasaki разкрива, че пробегът на е-мотора е само 100 км, докато теглото му е 219 кг. В резюме, първият е-мотор на Kawasaki е тежък, немощен и неспособен да ви закара на далечни разстояния.

За да сме честни към Kawasaki, това все още е прототип и параметрите почти сигурно ще се променят преди серийното производство. Защо обаче Kawasaki размахва тези данни, сякаш са нещо, с което може да се гордее? За сравнение може да вземете най-малкия и слаб е-модел на бюджетния производител Zero и той пак ще размаже прототипа на Kawasaki. В сравнение с него Zero FXS ZF7.2 е по-лек с 86 кг, предлага почти два пъти по-голяма мощност и по-дълъг пробег.    

Виж още: Най-успешните технологични продукти, които през 2019 година са с музейна стойност