Разработката на първокласна игра струва милиони. Компаниите Valve и EA ще бръкнат дълбоко в портфейлите си и за да платят рекордно скъпа рекламна кампания за новия им продукт - продължението на хорър екшъна Left 4 Dead. Авторите били толкова сигурни в качествата на втората серия, че нямали никакви задръжки да похарчат 25 милиона долара за спотове в телевизията и киното, печатни реклами в специализираните издания и банери по сайтовете.

Разбира се, впечатляващата сума, равняваща се на рекламния бюджет за хит на Холивуд, ще бъде усвоена и на други места - вероятно за финансова мотивация на рецензентите да дават високи оценки. Независимо от рекламата Left 4 Dead 2 вече е сигурен хит. Създателите се хвалят, че само предварителните поръчки са тройно повече от продадените копия на оригинала.

Тагове: