Изтекли маркетингови изследвания на Sony от презентация, получена от Vice, разкриха, че вътрешно производителят на конзоли е установил, че „игрите за един играч процъфтяват“ и потребителите на PlayStation прекарват много повече време, играейки офлайн, отколкото онлайн.

В презентацията, която е била показана на разработчиците през 2019 г., е разкрито, че Sony е установила това в резултат на ключови въпроси, които играчите са имали, когато става въпрос за не-мултиплейър заглавия. Основните тенденции, открити от Sony, които бяха показани в тази презентация, включват следното:

„Нямам представа колко време може да ми потрябва, не започвам игра, освен ако нямам 2+ свободни часа.“
„Отнема много време за гледане на дълги видеоклипове в търсене на помощ, когато зацикля.“
„Как да четем за играта в интернет без риск от спойлери.“
„Забравих какво правех в тази игра миналия път, затова сега трудно да се върна.“

Основният проблем, който Sony установява от това, и причината, поради която постоянно се приема, че игрите за един играч умират, е, че геймърите не знаят колко дълго ще отнеме една сингъл игра и дали ще могат да ѝ се насладят пълноценно.

И с излизането на PS5 вече можем да видим, че на много от тези въпроси се дава отговор в много от потребителските функции на PS5. Какво мислите за това изследване и играете ли повече онлайн или офлайн?

Снимка: Pikrepo

Виж още: Гробище на Луната ще приема тленни останки на богати покойници

 

Тагове:
Още от Play