От издателство Capcom най-после проговориха относно грандиозния провал на играта Bionic Commando, чиято разработка доведе до фалит стокхолмското студио GRIN.

Президентът на Capcom Харухиро Цугимото разказа пред журналисти какви са причините за провала, посочвайки избора на разработчик като основната от тях. Според него компанията му е била принудена да прибегне до аутсорсинг, но географската отдалеченост на разработчика е попречила на непосредствения контрол на качеството на проекта.

"Лошият ни опит с Bionic Commando показа, че имаме проблем, когато става въпрос за международна разработка" - посочва Цугимото, добавяйки, че компанията и занапред ще търси подизпълнители, тъй като не може да работи едновременно по всичките си проекти, но ще ги избира по-внимателно.

Тагове:
Още от Play