"Разочарован съм. Не, честно, нищо не очаквах и пак съм разочарован. Поначало знам, че не е лесно да направиш наистина качествено продължение на феноменален, впечатляващ оригинал. Въпреки това актуални примери в лицето на Mass Effect 2 доказват, че това е не само възможно, но и напълно осъществимо. Факт – оригиналният Bioware екип сам създаде сикуъла на първия МЕ, давайки си шанса да доразвие собствените си идеи, да ги шлифова и в крайна сметка да създаде нещо по-добро от предходния си опит по темата. 

Уви, не такъв е случаят с BioShock 2. Още по време на първите анонси на играта много от феновете я нарекоха „ненужно продължение”.
По принцип избягвам да съм циничен в коментарите си за едно или друго гейм заглавие, но в случая (особено сега, при свършения факт на финалния продукт) съм склонен да се съглася с тази констатация.

Създадена от цял куп 2К студиа (2K Marin, Digital Extremes, 2K Australia,
2K China, Arkane Studios), но без основния „виновник” за първия BioShock – Ken Levine на борда, част две категорично не успява да заслужи титлата „достойно продължение на велик оригинал” и макар да притежава някои безспорни визуални и геймплейни качества, по-скоро губи отколкото печели от сравнението." 

Ревю BioShock 2, списание GamePlay 110

 

Защо BioShock 2 е излишно продължение, какво се случва с Данте по пътя му към дълбините на ада и с Xbox 360 през следващите няколко месеца; кой е новият шампион "цена/производителност" сред видеокартите и кои ще са най-силните гейм- заглавия на месец март - всичко това може да прочетете в новия брой 110 на списание GamePlay.

 

Тагове: