Британският център за правителствени комуникации (Government Communications Headquarters, GCHQ) започва да търси нови служители чрез геймърската мрежова услуга Xbox Live на Microsoft.

За тази цел от 21 ноември стартира шестседмична рекламна кампания, чиито послания ще се появят както в менюто на гейм конзолите Xbox 360, така и в някои игри като Call of Duty: Modern Warfare 2, Left 4 Dead 2 и дори Assassin's Creed II.

Кампанията е ориентирана към потребители на възраст между 18 и 34 години, а според правителственото ведомство услугата Xbox Live е идеалният партньор, който може да доведе информацията до тази възрастова група.

Освен това чиновниците смятат, че именно геймърите притежават редица полезни за работата в спецслужбите навици, включително базови компютърни умения, способност за бързо вземане на решения, както и за работа в екип.

Тагове: