По време на дискусия в Casual Connect, бившият главен изпълнителен директор на EA споделя, че не е доволен от пътя, по който се развиват мобилните игри. Според него разходите за по-добра, почти конзолна графика, са ненужни и те няма да помогнат на студиата да се диференцират.

Ричители дава за пример стратегическите игри от 90-те години. Когато те преминават към 3D графика, разходите по разработката им скачат значително, но приходите и потребителското удовлетворение остават непокътнати. Причината за това е, че 3D графиката не променя особеностите на геймплея, а просто го украсява. Това обаче не се отнася за екшън-адвенчър заглавията, които навлизат в изцяло нова епоха, благодарение на добавянето на трето измерение. Ричитело намира днешната гейминг ситуация за сходна. Разработчиците трябва да се възползват от иновативните методи за контрол на смартфоните и таблетите, вместо да симулират неприсъщи за формата методи за управление и забавления.
Съгласни ли сте с неговото мнение? А знаете ли, че най-важната платформа за EA е iPad?